Navegants col•laboradors de la zona de custòdia marina “Canyons del Maresme” – Campanya 2011
SUBMON ha tornat a reprendre les sortides d’albiraments amb aquells col•laboradors que disposen d’embarcació i volen participar de la conservació dels cetacis de l’Àrea de Custòdia ” Canyons del Maresme”.
Amb l’arribada del bon temps i la reactivació de les activitats nàutiques s’inicien les noves sortides de formació a la zona de custòdia. En aquestes sortides, un tècnic de SUBMON s’embarca en el vaixell d’aquells col•laboradors interessats, per explicar i formar als futurs col•laboradors en la identificació d’espècies, presa de dades dels albiraments, metodologies d’estudi i explicar l’ús que es pot fer de la recopil•lació de dades de les poblacions de cetacis de la zona.
També aquest més de Juliol s’inicien diverses xerrades per explicar el projecte de custòdia a diferents clubs nàutics de la zona del Maresme, amb l’objectiu d’aconseguir que el major nombre de socis navegants d’aquests clubs s’impliquin en custodiar aquesta àrea i puguin ajudar a conservar les especies de cetacis que hi viuen. Les properes xerrades es realitzaran a:
• Base Nàutica del Masnou, divendres 29 Juliol 2011 – 19:00h
• Club Nàutic d’Arenys de Mar, dissabte 30 Juliol 2011 – 20:00h
• Club de Vela de Blanes, dissabte 6 Agost 2011 – 18:00h
Tots aquells que estiguin interessats en programar xerrades als seus clubs o que vulguin rebre formació a bord de la seva pròpia embarcació, poseu-vos en contacte amb SUBMON (maresme@submon.org – 93 213 58 49).