SUBMON
  • Element del menú
    • Qui som
      • Equip
      • Missió, visió i valors
      • Transparència
    • Què fem
      • Conservació i biodiversitat marina
      • Educació ambiental i tallers
      • Restauració, millora i mitigació de l’impacte en ecosistemes marins
      • Activitats sostenibles amb el medi marí
    • Col·labora
    • Notícies
    • Contacte
    • Element del menú
    • Català
      • Español
      • English
  • Català
    • Català
    • Español
    • English
SUBMON
  • Qui som
    • Equip
    • Missió, visió i valors
    • Transparència
  • Què fem
    • Conservació i biodiversitat marina
    • Educació ambiental i tallers
    • Restauració, millora i mitigació de l’impacte en ecosistemes marins
    • Activitats sostenibles amb el medi marí
  • Col·labora
  • Notícies
  • Contacte
  • Element del menú
  • Català
    • Español
    • English
Conservació

Apunteu aquesta data: arriba el Sharks International Conference aquest 2022

setembre 23, 2021
By Àlex Bartolí
0 Comentar
606 Visites
Autor/a Àlex Bartolí

Arriba la nova edició del Sharks International Conference 2022 (SI2022). La pandèmia ha estat tot un repte que cal afrontar en aquesta nova era de conferències virtuals, però ara que la situació sembla millorar, estem organitzant un esdeveniment híbrid que combinarà tot el que ens agrada dels esdeveniments presencials amb tot el que hem après de la comunicació en remot des del 2020. El congrés està organitzat per Shark Trust, SUBMON i Lamna.

En aquesta nova edició, la Conservació dels Elasmobranquis serà el tema central de l’esdeveniment, per explorar els reptes quant a conservació de taurons, rajades i quimeres a partir de tres temes clau: investigació, comunicació i suport.

Tots aquests temes s’exploraran de forma col·laborativa al llarg del nostre esdeveniment híbrid, però com funcionarà?

Durant el congrés, es combinaran presentacions en directe amb contingut de vídeo, tallers i sales de xat. Combinant diferents zones horàries i idiomes, estem creant un esdeveniment internacional veritablement accessible. Cinc dies en línia on es tractaran temes clau en la conservació dels taurons i precediran l’esdeveniment físic de tres dies a l’Oceanogràfic de València, que es transmetrà en directe a tot el món.

En primer lloc, hi haurà cinc dies en línia (del 10 al 14 d’octubre) abans del congrés a València, que inclourà contingut digital millorat sobre temes clau en la conservació dels taurons. Cadascun d’aquests dies es dividirà en diverses sessions, i això permetrà que el contingut es reprodueixi en directe en diferents zones horàries. Aquestes sessions es gravaran per permetre a públics de tot el món veure-les a la carta.

A més, l’esdeveniment SI2022 inclourà una congrés físic de tres dies (presencial) a València el proper octubre, entre els dies 20 i 22. Sis xerrades que oferiran al públic una experiència interactiva amb ponents atractius de tots els temes clau del congrés, on exposaran el seu treball i debatran com la col·laboració pot ajudar a avançar. A més, també hi haurà altres presentacions, vídeos curts, sessions de treball en xarxa, tallers i taules rodones que tractaran una àmplia gamma de temes relacionats amb la conservació dels taurons. Al llarg d’aquest esdeveniment de tres dies tot el contingut serà accessible virtualment.

Finalment, el portal en línia SI2022 començarà aviat a allotjar activitats en línia per facilitar la participació de la comunitat. Això assegura que l’esdeveniment vagi creixent orgànicament i sigui rellevant per a tots els professionals dels taurons. Les activitats en línia inclouran debats sobre el contingut que es vol tractar al congrés, vídeos sobre habilitats pràctiques i podcasts dels oradors principals. Després d’aquestes sessions, el debat i les enquestes al fòrum permetran a tothom compartir els seus pensaments i ens ajudarà a planificar millor l’esdeveniment, de forma que abordi les preguntes que interessen més.

Per a més informació, podeu visitar el web: www.si2022.org i segueix a Twitter a @SharksInt2022

Us hi esperem!

  • Email
  • Facebook
  • Pinterest
  • Twitter
  • Linkedin
  • Whatsapp

Entrada anterior
Omplir el buit: possibles mancances en termes de carreres blaves
Entrada següent
Engeguem la segona fase del Proyecto SCARS gràcies al suport de Goodman, Mares Sostenibles i la Fundación Biodiversidad

Articles relacionats

Posidonia oceanica

SUBMON participa en la campanya de seguiment i avaluació de fanerògames marines liderada per l’IEO dins les Estratègies Marines

SUBMON forma part de l’equip tècnic de la campanya CATGRASS23,...

Ocean Citizen Horizon Europe project

Un indici d’esperança: expliquem el projecte OCEAN CITIZEN per a la regeneració de l’oceà

SUBMON forma part del consorci d’OCEAN CITIZEN, un projecte que...

Deixa el teu comentari Cancel Reply

(will not be shared)

Categories

  • Conservació
  • Desenvolupament sostenible
  • Educació i sensibilització
  • Mitigació de l'impacte ambiental
  • Sense categoria

Subscriure’m al butlletí de notícies:

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter

Subscriu-te al butlletí de notícies mensual.

Avís legal   |   Política de privacitat   |   Política de cookies

SearchPostsLoginCart
Divendres, 1, set.
SUBMON participa en la campanya de seguiment i avaluació de fanerògames marines liderada per l’IEO dins les Estratègies Marines
Divendres, 4, ag.
Un indici d’esperança: expliquem el projecte OCEAN CITIZEN per a la regeneració de l’oceà
Divendres, 28, jul.
CATaMARà culmina amb èxit eines i recursos per a divulgar la Xarxa Natura 2000 marina de Catalunya
Divendres, 14, jul.
Una guia d’identificació per a apropar-te a la biodiversitat marina de Catalunya
Divendres, 26, maig
Èxit de participació a les formacions al sector pesquer palangrer a Costa Rica i Panamà
Dimecres, 22, març
Ous de taurons i rajades a Espanya: aprèn a identificar-los i col·labora en la recopilació de dades

Welcome back,